تاریخ انتشار: نوامبر 7th, 2022نویسنده: دسته بندی: مطالب عمومی
نظافت منزل فوری

 نظافت منزل و یا پیدا کردن نظافتچی مطمئن و حرفه ای در این روزهای شلوغ یکی از دغدغه‌هایی است که بسیاری از افراد با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.مرکز پرستاری آسایش ایرانیان یکی از مجموعه‌هایی است که نظافتچی‌های خانم و آقا را به صورت تخصصی و مطمئن گرد هم آورده تا این دغدغه شما را به راحتی بر طرف کند. شما با خدمات منزل می‌توانید زمان و انرژی خود را صرف آموزش، مطالعه، کار، تماشای فیلم و… بگذارید. شما بدون آن که دست به سیاه و سفید بزنید منزلتان برق خواهد زد.

پیشنهاد مقاله: 5 ترفند برای نظافت آشپزخانه

خدمات نظافت منزل

نظافت منزل فوری امروزه با توجه به خواسته‌های کارفرما مراحل و اقدامات مختلفی را شامل می‌شود. شما می‌توانید از نظافتچی‌های خانم و یا آقا با توجه به نوع کار استفاده کنید.

به صورت کلی خدمات نظافت به شرح زیر می‌باشد:

  • نظافت اتاق خواب و سالن
  • شستشو و تی کشیدن کف منزل
  • گردگیری اثاثیه و جارو زدن
  • نظافت سرویس‌های بهداشتی و شستن حمام
  • پاک کردن شیشه و پنجره
  • نظافت کابینت و لوازم آشپزخانه
  • شستن ظروف
  • تی زدن سنگ و سرامیک‌ها
  • دیوارشویی
  • جا به جایی وسایل داخل منزل
  • شستشوی فرش و قالیچه

پیشنهاد مقاله: 7 ترفند برای داشتن سبک زندگی سالم

اعزام نیروی خانم و آقا

می‌دانیم که برخی از قسمت‌های منزل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار شده اند و باید در تمیز کردن آن‌ها حساسیت و دقت زیادی به خرج داد. یک نظافتچی حرفه‌ای می‌داند بخش‌های مختلف یک منزل را به چه صورت تمیز کند و به چه مواردی دقت داشته باشد. نظافت منزل فوری بر روی کیفیت زندگی شما به صورت مستقیم تأثیر خواهد گذاشت.

اعزام نیروی خانم و آقا نظافت آشپزخانه

اعزام نیروی خانم و آقا نظافت آشپزخانه

نظافت فوری آشپزخانه

آشپزخانه قلب تپنده هر منزلی به شمار می‌رود که معمولاً زمان زیادی را برای نظافت به خود اختصاص خواهد داد. قیمت‌های مختلف آشپزخانه اعم از گاز، هود، سینک، کابینت‌ها، یخچال، سینک ظرف‌ شویی و اجاق باید با دقت بالایی انجام شود تا مطلوب به دست آید. از نکته‌های نظافت منزل در آشپزخانه می‌توان به داشتن صبر و استفاده از شوینده‌های مخصوص اشاره کرد. علاوه بر این موضوع در صورتی که شما برای تمامی بخش‌های آشپزخانه از مایع ظرف شویی استفاده کنید برخی از سطوح مانند سینک، هود و شیرآلات به خوبی تمیز نخواهند شد اما اگر به نیروی خدمات منزل آسایش ایرانیان اعتماد کنید آشپرخانه شما فوری تمیز می‌شود.

بیشتر بخوانید: نرخ پرستاری از سالمند در منزل

نظافت سرویس بهداشتی

یکی از اصلی‌ترین مکان‌هایی که به صورت مستقیم بر روی سلامت افراد خانواده تأثیر می‌گذارد سرویس بهداشتی می‌باشد. این بخش از منزل باید به صورت اصولی و با استفاده از شوینده‌های مناسب تمیز شود، در نتیجه باید از جرم گیرهای ویژه این کار استفاده کنید. البته خدمات منزل برای سرویس بهداشتی باید با استفاده از دستمال‌ها و ابزارهای به خصوص خود صورت گیرد. به این نکته توجه داشته باشید که حتی دستکش نظافتچی برای سرویس بهداشتی باید مخصوص باشد.

نظافت فوری سالن پذیرایی

بدون شک سالن‌های پذیرایی به دلیل بزرگ بودن آن‌ها نیازمند به نظافت برنامه ریزی شده دارند و باید آن را مرحله به مرحله انجام داد. یکی از اصلی‌ترین نکاتی که شما باید در هنگام نظافت این بخش از منزل به آن توجه داشته باشید این است که به صورت هم زمان به هم نریزید و مرحله به مرحله این امر را انجام دهید. ترتیب انجام کارها باید به صورت بالا به پایین باشد. به عنوان مثال در صورتی که پرده و دیوارها نیازمند به گردگیری باشند این عمل را زودتر انجام دهید.

نظافت فوری سالن پذیرایی

نظافت فوری سالن پذیرایی

نظافت اتاق خواب

شاید به این فکر کنید شما بیشتر زمان خود را در هال و سالن پذیرایی سپری می‌کنید؛ اما بررسی‌ها نشان داده که تمامی افراد به خصوص افرادی که شاغل هستند بیشتر وقت خود را در اتاق خواب سپری می‌کنند، پس نظافت و نظم این بخش نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار شده است. علاوه بر این موضوع سطح ایمنی بدن در خواب کاهش پیدا می‌کند در صورتی که آلودگی وجود داشته باشد باعث ایجاد آسیب می‌شود؛ بنابراین مهم‌ترین نکته در خصوص این امر نظافت ملحفه‌ها و روبالشی‌ها است.

چه مواقعی به نظافتچی منزل نیاز داریم

حتی افرادی که نامنظم هستند و حوصله تمیز کردن منزل خود را ندارند نیز به این امر اعتراف کرده‌اند که داشتن یک محیط تمیز باعث ایجاد تمرکز و آسایش بیشتر می‌شود.

نظافت منزل فوری به شما کمک می‌کند که این حس را تجربه کنید. بدون شک تمیز کردن منزل یکی از سخت‌ترین کارهایی است که افراد با آن سروکار دارند به خصوص اگر مهمانی و یا مراسم خاصی در پیش داشته باشند.

نظافت منزل کاری بسیار زمان بر و دشوار به شمار می‌رود. در این مواقع شما نیازمند به نظافتچی‌های ماهر خواهید بود. بسیاری از افراد به دلیل آن که مشغله کاری که دارند و زمان زیادی که بیرون از منزل به سر می‌برند و خستگی روزانه که دارند باعث می‌شود نظافت کامل منزل به نداشته باشند. در صورتی که شما از یک شرکت معتبر مانند آسایش ایرانیان نظافتچی منزل بگیرید دیگر لازم نیست در حین کار در منزل حضور داشته باشید و در خصوص امنیت، کیفیت و.. خیالتان راحت باشد.

بیشتر بخوانید: انواع خدمات پرستاری

ضرورت نیاز به خدمات منزل

به صورت کلی می‌توان شما در مواقع زیر نیازمند به یک نظافتچی ماهر خواهید داشت:

  • نظافت فصلی خانه
  • خانه‌ تکانی عید
  • تمیز کردن پنجره‌ها و پرده‌ها
  • آشپزخانه تکانی
  • مواقعی که مهمانی بزرگی در پیش داریم
  • بعد از مهمانی‌ها و تولدها
  • بعد از بنایی و بازسازی خانه
  • قبل و بعد از اسباب کشی
  • پس از وقوع اتفاقات غیرمترقبه مانند ترکیدگی لوله
  • هنگام تیره شدن دیوارها و شیشه‌ها به دلیل دود و چربی
  • تغییر دکوراسیون
نحوه محاسبه هزینه نظافت منزل

نحوه محاسبه هزینه نظافت منزل

نحوه محاسبه قیمت نظافت منزل

برای آن که بتوان قیمت نظافت منزل فوری را برای شما تعیین کرد باید به این نکته توجه داشته باشید عوامل بسیار زیادی وجود دارد که در تعیین این هزینه‌ها دخیل هستند. عوامل تأثیرگذار بر روی قیمت نظافتچی منزل به شرح زیر می‌باشند:

  • مدت زمان کار نیروی کار در محل سرویس نظافت
  • انتخاب خانم و یا آقا بودن نیروی کار
  • درخواست نظافت راه پله، آشپزی، پذیرایی و….
  • محل سکونت

برای استعلام در خصوص هزینه‌های نظافت منزل می‌توانید با کارشناسان ما در آسایش ایرانیان تماس حاصل کنید، تا تخمین هزینه سرویس را مشاهده کنید و در صورت نیاز ثبت سفارش صورت گیرد.

سوالات متداول

خدمات نظافت در منزل شامل چه مواردی است؟

نظافت اتاق خواب و سالن، شستشو و تی کشیدن کف منزل، گردگیری اثاثیه و جارو زدن، نظافت سرویس‌های بهداشتی و شستن حمام پاک کردن شیشه و پنجره،نظافت کابینت و لوازم آشپزخانه شستن ظروف

سریع ترین روش نظافت آشپزخانه چیست؟

آشپزخانه قلب تپنده هر منزلی به شمار می‌رود که معمولاً زمان زیادی را برای نظافت به خود اختصاص خواهد داد،اگر به نیروی خدمات منزل آسایش ایرانیان اعتماد کنید آشپرخانه شما فوری تمیز می‌شود.

چرا به نظافت چی در منزل نیاز داریم؟

نظافت منزل کاری بسیار زمان بر و دشوار به شمار می‌رود. در این مواقع شما نیازمند به نظافتچی‌های ماهر خواهید بود. بسیاری از افراد به دلیل آن که مشغله کاری که دارند و زمان زیادی که بیرون از منزل به سر می‌برند و خستگی روزانه که دارند باعث می‌شود نظافت کامل منزل به نداشته باشند.

قیمت نظافت در منزل چقدر است؟

عوامل بسیار زیادی وجود دارد که در تعیین این هزینه‌ها دخیل هستند. عوامل تأثیرگذارمانند مدت زمان کار نیروی کار در محل، سرویس نظافت، انتخاب خانم و یا آقا بودن نیروی کار،درخواست نظافت راه پله، آشپزی، پذیرایی و….محل سکونت

در صورت نیاز به خدمات پرستاری (پرستار کودک در منزل، پرستار سالمند در منزل و پرستار بیمار در منزل) با ما تماس بگیرید. کارشناسان شرکت پرستاری آسایش ایرانیان؛ آماده ارائه مشاوره رایگان، به شما هستند.

مشاوره رایگان تلفنی