تاریخ انتشار: نوامبر 27th, 2022نویسنده: دسته بندی: سالمند
بهترین پرستار سالمند شرق تهران

بهترین پرستار سالمند شرق تهران: برای پیدا کردن پرستار سالمند علاوه بر بررسی منطقه، با توجه به اینکه پرستار با زندگی روزمره شخص سالمند در تماس است، باید موارد زیادی را مورد بررسی قرار دهیم. اگر در مناطق شرقی تهران همچون پاسداران، پیروزی، پاسداران، افسریه و غیره به دنبال پرستار سالمند هستید، میتوانید از خدمات موسسه پرستاری آسایش ایرانیان استفاده نمایید. ما در ادامه این مقاله مرکز خدماتی جهت یافتن بهترین پرستار سالمند شرق تهران را به شما معرفی خواهیم کرد.

پرستار سالمند در پاسداران

اگر ساکن محله پاسداران هستید، امروزه با بیشتر شدن مشغله مردم، خانواده‌ها توانایی و امکان نگهداری و مراقبت از سالمندان خود را ندارند. این در حالی است که افراد مسن به خاطر درگیری با مشکلات و بیماری‌های سالمندی به مراقبت و نگهداری بیشتری احتیاج دارند. نگهداری از سالمندان با توجه به شرایط فیزیکی و روحی که دارند نیازمند، توجه بیشتر، صبر، زمان و تجربه زیاد می‌باشد که خانواده‌ها امکان انجام آن را ندارند.

علاوه بر این انتخاب پرستار سالمند نیازمند اطمینان و اعتماد به آن فرد می‌باشد. بنابراین این که چه کسی پرستار را معرفی کرده اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت. در ادامه این مقاله ابتدا 7 ویژگی مهم بهترین پرستار سالمند را بیان کرده و مهم‌ترین مرکز برای معرفی بهترین پرستار سالمند شرق تهران را معرفی خواهیم کرد.

بهترین پرستار سالمند در نارمک

بهترین پرستار سالمند در نارمک

در این قسمت 7 تا از مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین پرستار سالمند شرق تهران را بیان می‌کنیم تا با دید بازتری نسبت به انتخاب پرستار مورد نظر خود اقدام کنید. در واقع این ویژگی‌ها مهم‌ترین و ضروری‌ترین معیارها برای انتخاب بهترین پرستار برای سالمندتان در بهبود شرایط روحی و جسمی وی می‌باشد.

ویژگی‌های بهترین پرستار سالمند عبارتند از:

داشتن مهارت ارتباطی قوی

یکی از مهم‌ترین ویژگی پرستار سالمندان، دارا بودن مهارت‌های ارتباطی قوی به منظور تعامل موثر با این افراد می‌باشد. چرا که سالمندان به دلیل مشکلات جسمی و احیانا روحی که دارند، خصوصیات و ویژگی‌های متفاوتی پیدا می‌کنند. برای نگهداری و ارتقای وضعیت سلامتی جسمی و روحی‌شان نیازمند یک پرستار با مهارت ارتباطی قوی خواهند بود.

مسئولیت‌پذیر بودن

اصلی‌ترین و مهم‌ترین معیار برای انتخاب یک پرستار سالمند مسئولیت‌ پذیر بودن او است، زیرا این ویژگی است که باعث می‌شود تا فرد خود را ملزم به رسیدگی به امورات مختلف سالمند بداند. اموراتی همچون مسائل مربوط به بهداشت، درمان، تغذیه و تفریح که رابطه مستقیمی با سلامت جسم و روان فرد دارند، از جمله مواردی است که یک پرستار بامسئولیت باید در نظر داشته باشد. این فرد با تمرکز کردن روی شخص سالمند و زیر نظر گرفتن علایم او در تمام مدت ساعات کاری، در صورت مشاهده بروز هر گونه علائم و نشانه‌های مربوط به یک بیماری جدید، در همان مراحل ابتدایی مبتلا شدن با پزشک در میان گذاشته و علاوه بر بهبود سریع‌تر از از پیشرفت آن جلوگیری می‌کند. پیشنهاد می‌شود مزایا و معایب استخدام پرستار سالمند در منزل را مطالعه کنید.

نکته بسیار مهم در مورد این ویژگی این است که حتما هنگام انتخاب و استخدام پرستار انتظارات و وظایفی که به او محول کرده‌اید را به صورت واضح و شفاف بیان کنید  و به صورت دوره‌ای با بررسی عملکردش از مسئولیت پذیری او اطمینان حاصل نمایید.

داشتن صبر و تجربه

با پاگذاشتن در دوران سالمندی، افراد علاوه بر مبتلا شدن با انواع بیماری‌های جسمی، از نظر روانی هم بهم می‌ریزند. ترس و اضطراب، بدخلقی، گیجی و افسردگی از جمله مشکلات روحی است که سالمندان آن‌ها را تجربه می‌کنند. شخصی که پرستاری این افراد را به عهده می‌گیرد باید در برخورد با آن‌ها صبر و تحمل زیادی داشته و بتواند آرامش خود را حفظ کند. چرا که باید با محبت و رویکردی منعطف وضعیت روحی و روانی سالمند را تحت کنترل خود درآورده و وی را آرام کند.

علاوه بر این داشتن تجربه کافی به پرستار در برخورد با سالمندانی که به بیماری‌های زوال عقل یا آلزایمر مبتلا شده‌اند، به صورت موثرتری عمل کنند. در واقع با مشاهده حالاتی که شخص سالمند از خود بروز می‌دهد، از نیازهای درونی او آگاه شده و با عملکردی مهربانانه و با خوشرویی بهترین راهکار را در حل مشکل به کار بگیرد.

توان بدنی بهترین پرستار سالمند

 

توان بدنی بالا جهت کمک فیزیکی به سالمند

قدرت و توان بدنی بالای پرستار سالمندان در نگاه اول شاید پراهمیت به نظر نیاید، در صورتی که پرستار باید قدرت و توانایی جسمی لازم را برای جابجا کردن و کمک به سالمندی که توانایی حرکتی ندارد، داشته یاشد. زیرا در غیر این صورت علاوه بر ایجاد اختلال در رفع نیازهای جسمی سالمند، سلامتی خود را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد. جهت اطلاع از نحوه پرستاری از سالمند معلول می توانید این مطلب را مطالعه کنید.

علاوه بر این داشتن قدرت بدنی بالا به پرستار کمک می‌کند تا در مواجهه با سالمندان بیمار، به او کمک می‌کند تا بدون هیچ گونه خستگی تا چندین ساعت به کارهای مربوط به بهداشت و درمان بیمار بپردازد. چنین شخصی در شرایط سخت بیمار بدون بروز دادن خستگی خود، باعث تقویت روحیه سالمند خواهد شد.

دارا بودن بینش واقع گرایانه

بهترین پرستار سالمند خوب، با شناسایی تمام ظرفیت‌ها و قابلیت‌های شخص سالمند  زمینه مناسب برای انجام کارهای روزمره به طورمستقل را برای فرد سالمند فراهم می‌کند. البته این نکته را هم باید در نظر داشته باشیم که پرستار سالمند باید جانب احتیاط را برای انجام امور تحت مراقبت و توجه کامل خودش رعایت کند.

دلسوزی و مهربانی برای سالمند

یکی دیگر از ویژگی‌ها مهمی که یک پرستار سالمند یا Geriatric Nurse باید داشته باشد، دلسوزی و مهربانی او است. صرف نظر از شرایطی که سالمند دارد، قدرت بالای درک پرستار سالمند نیز یک فاکتور اساسی و حیاتی در نگهداری از این افراد است. یک پرستار سالمند خوب مشکلات روحی همچون ناامیدی، ترس و اضطراب، گیجی و یا ناراحت بودن سالمند تحت مراقبت خود را به خوبی متوجه شده و آن را درک می‌کند. بهترین پرستار سالمند پس از شناسایی حالات روانی فرد سالمند، روش رودررو شدن با آن‌ها را به خوبی به کار گرفته و سالمند را آرام می‌کند.

قدرت تشخیص در شرایط حساس

علاوه بر مورادی که تا اینجا برای انتخاب بهترین پرستار سالمند بیان کردیم، یک ویژگی حیاتی و حساس دیگری با عنوان قدرت تشخیص می‌تواند تعیین کننده چگونگی عملکرد یک پرستار سالمندان باشد. پرستاری که قدرت تشخیص بالایی داشته باشد با مشاهده‌ی دقیق علائم بهبود یافتن یا وخیم‌شدن حال عمومی فرد سالمند در تشخیص و مراقبت از سلامت جسمی و روانی او در کمترین زمان ممکن اقدام می‌کند. در واقع او با شناخت از این که کدام نیازها برای سالمندان در جهت داشتن زندگی لذت بخش‌تر می‌باشد، به دنبال رفع آن نیازها و همچنین انجام منظم کارهای مربوط به رفع ‌آن‌ها خواهد بود.

تا اینجا 7 ویژگی مهم بهترین پرستار سالمندان در مناطق شرقی تهران را بیان کردیم. سوال بسیار مهمی که مطرح می‌شود این است که برای یافتن پرستارهای مجرب با چنین ویژگی‌هایی باید از چه طریقی اقدام کنیم؟

علاوه بر این بسیاری از خانواده‌ها در منطقه محل زندگی خود به دنبال مراکز معتبر پرستار سالمند می‌گردند. مجموعه آسایش ایرانیان یکی از مجرب‌ترین مراکز معتبر در زمینه خدمات مربوط به پرستار سالمند شرق تهران است.

این مجموعه پرستارهای متخصص خود را برای مراقبت از سالمندان به تمام نقاط تهران اعزام می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

در صورت نیاز به خدمات پرستاری (پرستار کودک در منزل، پرستار سالمند در منزل و پرستار بیمار در منزل) با ما تماس بگیرید. کارشناسان شرکت پرستاری آسایش ایرانیان؛ آماده ارائه مشاوره رایگان، به شما هستند.

مشاوره رایگان تلفنی

One Comment

  1. افروز سپتامبر 2, 2023 at 11:20 ق.ظ - Reply

    سلام منطقه سکونت روی قیمت پرستار تاثیری داره؟

ارسال دیدگاه