تاریخ انتشار: ژانویه 1st, 2023نویسنده: دسته بندی: مطالب عمومی
انواع خدمات پرستاری

در این مقاله میخواهیم راع به انواع خدمات پرستاری صحبت کنیم. در کل سه نوع خدمات پرستاری داریم: پرستاری از کودک، پرستاری از سالمند و پرستاری از بیمار. که در ذیل به تفکیک آنها را شرح میدهیم. همیاری و مراقبت از اعضای خانواده و عزیزان به خصوص در فرهنگ ما موضوع مهم و حائز اهمیتی است. همه ما در طول زندگی به ویژه دوران کودکی، مواقع ابتلا به بیماری و دوران پر چالش سالمندی نیاز زیادی به مراقبت داریم.

در مواقعی ممکن است اعضای خانواده به دلیل مشغله زیاد، عدم تخصص و دانش کافی برای ارتباط با سالمند و بیمار، نداشتن حوصله و ظرفیت مراقبت و… نتوانند خود به صورت تمام وقت به سالمند، بیمار یا کودکشان رسیدگی کنند. در این شرایط بهترین گزینه انتخاب یک پرستار خوب و قابل اعتماد و بهره‌گیری از خدمات پرستاری مراکز معتبر است.

مجموعه بزرگ و خوش سابقه آسایش ایرانیان همواره در تلاش است تا با ارائه بهترین خدمات مراقبت و پرستاری کودک، سالمند، خدمات منزل و غیره، بستر آسایش، رفاه بیشتر و زندگی آسان‌تر را فراهم آورد. در ادامه برآنیم تا با انواع خدمات پرستار در منزل و نکات مهم پیرامون آن آشنا شویم؛ با ما همراه باشید.

خدمات مراقبت از سالمندان 

یکی از مهمترین و ضروری‌ترین انواع خدمات مراقبت و پرستاری مربوط به استخدام سالمندیار است. ممکن است خانواده‌ای شرایط رسیدگی و مراقبت از سالمند خود را نداشته و به پرستار سالمند نیاز پیدا کند. نکته مهم در این رابطه این است که بدانید سالمندان، به خصوص افراد مسنی که بیماری‌های جسمانی و روحی نیز دارند، نیازمند مراقبت و رسیدگی زیادی هستند.

پرستار سالمند یا سالمندیار باید فردی توانمند، مسئولیت پذیر، دقیق و حواس جمع باشد که تمامی موارد مراقبت از سالمند، علائم بیماری‌ها، روند درمان و داروها، تفریح، تغذیه و حتی سلامت روح و روان وی را کنترل کند. همچنین پرستار سالمند باید از دانش و مهارت ارتباط با سالمندان برخوردار بوده و با صبر و حوصله، به بهبود روحی و جسمی فرد مسن کمک کند. تیم پرستاران مجموعه آسایش ایرانیان متشکل از پرستارانی آموزش دیده و مجرب، بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه می‌دهد.

مراقبت از سالمندان

مراقبت و نگهداری از سالمندان با خدمات پرستاری آسایش ایرانیان

بهترین پرستار کودک

اگر وقت و شرایط مراقبت و رسیدگی به کودک خود را ندارید، می‌توانید از یکی دیگر از انواع خدمات پرستاری یعنی؛ خدمات مراقبت و پرستاری کودک آسایش ایرانیان بهره ببرید.

مادریار یا پرستار کودک به خصوص در سنین کم نوزادی یا کودکی امری حساس و حائز اهمیت است. کودک از جنبه‌های مختلف تغذیه، سلامت روح و جسم، تفریح، تربیت، تحصیل و.. باید مورد توجه قرار گیرد.

از سوی دیگر با توجه به تاثیرات روحی و تربیتی که کودک از محیط و انسان‌های پیرامون می‌پذیرد، پرستار بچه باید فردی وظیفه شناس، دانا و آگاه به روش‌های صحیح تربیتی بوده و بتواند با فرزند ارتباط خوبی برقرار کند. وی باید نظم و دقت خوبی داشته و در انجام امور مرتبط با کودک مسئولیت پذیر باشد.

خدمات پرستاری در تهران

تمامی مناطق تهران، پایتخت بزرگ و پر جمعیت ایران، تحت پوشش مرکز آسایش ایرانیان قرار دارند. کم نیست شمار خانواده‌هایی که برای نگهداری و مراقبت از کودک یا سالمند خود به پرستاری قابل اعتماد، دقیق و مسئولیت پذیر در تهران نیاز دارند. اگر ساکن هر منطقه از تهران و یا کرج هستید و به دنبال پرستاری معتمد و با تجربه برای مراقبت از بیمار، سالمند یا کودک خود می‌گردید، در عرض چند دقیقه می‌توانید با بهترین آیتم‌های خدمات پرستاری مجموعه آشنا شده و با استخدام پرستاری مناسب که فاصله کمی با محل زندگی شما دارد، بهترین و به‌صرفه‌ترین خدمات را دریافت نمایید.

خدمات پرستار بیمار

بیماری‌های مختلفی هستند که سلامت جسمی و روحی افراد را دچار اختلال کرده و توانایی انجام بسیاری کارها، حتی گاها امور شخصی را از فرد بیمار سلب می‌کنند. در این زمان بهره‌گیری از خدمات پرستار بیمار الزام پیدا می‌کند. با توجه به نوع بیماری، سن و شرایط بیمار، تایم مورد نظر برای مراقبت و پارامترهای دیگر، هزینه و فاکتورهای انتخاب پرستار متفاوت است.

فردی که به عنوان پرستار بیمار استخدام می‌شود، باید مهارت و دانش کافی در ارتباط با بیمار را داشته، با دقت و تمرکز به مراقبت از بیمار و کنترل روند درمان وی توجه کند. بتواند اطلاعات صحیح و دقیقی را از وضعیت بیمار به خانواده و پزشک انتقال دهد. با احساس همدلی، صبر، حوصله و انگیزه روحیه بیمار را بهبود بخشد و با توجه به دستورالعمل‌های درمان، به بهبود جسم و روح او کمک کند.

تزریقات در منزل و خدمات پرستاری

تزریقات در منزل

یکی از زیرمجموعه اقدامات مراقبتی و درمانی که امروزه در منزل نیز امکان پذیر است، انجام تزریقات است. تزریقات که شامل اقداماتی چون تزریق انواع آمپول تقویتی و درمانی، وصل کردن سرم و.. می‌شود، به طور عمده در منزل انجام می‌پذیرد و به جز موارد خاص نیاز به مراجعه به مراکز درمانی ندارد. نکته حائز اهمیت در مورد تزریقات در منزل، مهارت و تجربه کافی پرستار است. خدمات مراقبت و پرستاری آسایش ایرانیان با بهترین کیفیت و توسط تیمی متخصص و آموزش دیده انجام می‌شود و نظارت کاملی بر روند کار وجود دارد؛ اینگونه می‌توانید از تجربه و مهارت پرستار اطمینان حاصل کرده و به راحتی، تزریقات خود را در منزل انجام دهید.

خدمات پرستاری شبانه روزی

انواع خدمات پرستاری شبانه‌روزی در مورد رسیدگی به سالمندان عزیز، کودکان و بیماران خاص وجود دارد. این افراد ممکن است تحت تاثیر بیماری به شرایطی برسند که از پس امور شخصی خود نیز بر نیایند. انواع بیماری‌های روحی و جسمی بر سلامت و توانایی‌های افراد به خصوص سالمندان تاثیر می‌گذارد. برای این شرایط بهترین انتخاب، استخدام یک پرستار قابل اطمینان و ماهر است که می‌تواند تمام ساعات شبانه روز را با فرد سالخورده یا بیمار سپری کند و در روند بهبود او نقش موثری ایفا نماید. شایان ذکر است که مهارت‌های ارتباطی پرستار شبانه‌روزی اهمیت بسیار بالایی در روند بهبود کیفیت زندگی سالمند دارد.

خذمات پرستاری در منزل

خدمات پرستاری در منزل

پرستاری و مراقبت از سالمندان، کودکان و افراد بیمار در منزل از مزایای زیادی برخوردار است. با استخدام پرستار در منزل می‌توانید در کنار عزیزان خود باشید و به روند مراقبت و بهبود ایشان کمک کنید. از سوی دیگر، حضور در خانه برای سالمندان آرامش و حال روحی بهتری خواهد داشت و تطابق و سازگاری سالمند و کودک با شرایط و فرد جدید، در منزل راحت‌ تر خواهد بود. خدمات مراقبت و پرستاری در منزل با اطمینان از صلاحیت پرستار و کیفیت خدمات، آرامش خاطری را هم برای شما و هم عزیزانتان فراهم می‌کند.

خدمات پرستاری آسایش ایرانیان

برای رسیدگی و مراقبت از کودک، سالمند و بیمار، انتخاب پرستاری دقیق و منظم، مسئولیت پذیر، ماهر و آگاه که مهارت ارتباطی قوی نیز دارد، کار چندان ساده‌ای نیست. ما در شرکت پرستاری آسایش ایرانیان؛ با تیمی متشکل از بهترین و باتجربه‌ترین پرستاران به ارائه خدمات پرستاری در تهران پرداخته و دغدغه شما بابت رسیدگی به عزیزان سالمند یا فرزندتان را با اطمینان خاطر از کیفیت خدمات برطرف می‌کنیم.

در صورت نیاز به خدمات پرستاری (پرستار کودک در منزل، پرستار سالمند در منزل و پرستار بیمار در منزل) با ما تماس بگیرید. کارشناسان شرکت پرستاری آسایش ایرانیان؛ آماده ارائه مشاوره رایگان، به شما هستند.

مشاوره رایگان تلفنی